Saturday, September 18, 2010

Intrebari de Sambata seara


Deunazi, dupa ce am discutat ceva vreme cu niste prieteni daca sa facem sau nu rezervare la restautrantul la care vroiam sa mergem, ne-am hotarat cu totii ca e mai bine sa facem. Zis si facut, unul dintre ei a pus mana pe telefon, a facut rezervarea, l-am auzit, apoi dintr-o data paru foarte confuz. Dupa ce a inchis era in continuare mirat. L-am intrebat ce se intamplase...

- Am o rugaminte la dumneavostra... Va rog mult ca deseara sa nu veniti in pantaloni de trening! Asta mi-a spus domnul cu care tocmai am vorbit. Dar e ok, avem rezervarea.

Acum, gandindu-ma retrospectiv la cele intamplate, imi dau seama de incurcatura creata si in minntea mea. Nu prea stiu cum sa o iau. Sa ma simt frustrata ca mersul in pantaloni de trening la restaurant (si accesoriile acestora- lantul de aur de la gat, gros de o palma, maieul alb care sta sa plesneasca pe mushii umflati cu pompa precum pieptii de pui din vitrina unui super-market, sapca de pe cap si BMW-ul din care se aud sunete disperate de manele ) e ceva care se intampla frecvent in Romania sau sa ma bucur ca cineva ia atitudine refuzand discret un astfel de prototip?

No comments:

Post a Comment