Tuesday, December 15, 2009

Agonie si extaz


S-a terminat cu alegerile si cu numaratoarea voturilor, s-au renumarat si cele nule care aparent nu erau nule si situatia nu s-a schimbat. Ah, am vazut si doua filmultete atent improvizate despre cele doua somitati, si multe, multe bancuri desre domnul Geoana care se pare ca nu a castigat chiar functia de presedinte in stat dar a obtinut-o cu succes si in mod detasat pe cea de
rege al bancurilor. Nu-i rau dupa ce Bula a detinut acest tron circa 30 de ani (adica de 6 ori mai mult decat Traian Basescu).


Acum suntem in asteptare de Guvern, asta insemnand o impartire cat mai echitabila a cascavalului. E ca si cu bugetul, vedem care este (ca-s mai multi bani), cati angajati ne permitem sa platim, si restul afara si fara salarii compensatorii. Asa si cu soriceii care asteapta sa le cada din gura sobolanilor cate o bucatica de cascaval.

Si in tot acest timp, cand tara arde, cand e urat si e furtuna in stat, mie mi se desface insistent siretul de la pantof. Ieri am umblat cu el mai mult desfacut. Priveam la el cum se zbate intr-un sictir de nu se poate pe asfalt. Se tot dadea cu capetele de podea ca si cand innebunise. Eu il legam iar el se desfacea mai abitir. Intr-un final am zis ok, daca tu asa vrei, apai asa sa stai ca eu nu te mai leg. Si asa am mers cu el toata ziua.

Daca se mai razvrateste si azi asa, am sa-l tai sau am sa renunt la el pentru ca altfel o sa pic drept in nas. Si nici Guvern nu avem macar....

1 comment:

  1. Geoană l-a depăşit pe Bula la bancuri. Bula a cerut insa renumararea bancurilor.

    ReplyDelete