Tuesday, September 29, 2009

Ugly face


S-a intamplat ieri.

Pe treapta de la intrarea in bloc o femeie statea culcata, asa, in vazul tuturor. Lumea trecea pe strada fara nici o apasare. Un baiat vorbea la telefon la mai putin de doi pasi de ea.

La un moment dat a ridicat usor capul si m-a privit in ochi.
Am trecut pe langa ea si am mers mai departe. Am urcat cu liftul, am deschis usa, m-am asezat pe scaun si m-am intrebat stupid : oare ii era rau? Poate, acum oricum nu mai conteaza.

Ceea ce vreau sa spun este ca atat de tare ne-am obisnuit cu oameni in stare de ebrietate care dorm la colt de strada, incat ..... sa ne fereasca Dumnezeu sa ni se faca rau in drum spre casa.


Asa arata societatea in care traim si nu facem nimic sa schimbam asta. De ce? Pentru ca a devenit normal.

Pacat :(

No comments:

Post a Comment