Tuesday, August 11, 2009

E bine


Primiti cu cearta ?

Primesc, primesc. Ce pot sa fac?

"Ptr un post care se vrea de la o persoana trecuta printr-o scoala mai de soi decit Spiru, m-as astepta sa nu gasesc erori de genul "ati ridica comanda" in loc de corectul "a-ti ridica comanda".
Asa spunea unul dintre comentariile la postul anterior, semnat MVCaraiman, comentariu pe care nu l-am publicat dar caruia de altfel am decis sa-i dedic un post.

Poate parea usor nefiresc acest lucru, insa este bine si placut sa fii tras de maneca din cand in cand. Te ajuta sa realizezi ca nu esti transparent.

Scuze de genul era prea dimineata, eram pe fuga, nu-mi mergea tastatura sau orice altceva zic eu ca nu-si au sensul. Daca pretinzi ca vrei sa scrii si nu o faci numai pentru tine, atunci trebuie sa realizezi ca s-ar putea ca lumea chiar sa citeasca. Nu-ti poti permite sa scrii orice si oricum.

Asadar.... multumesc pentru atentia acordata articolului si saru' mana pentru cearta.
Se spune ca prieteni iti sunt aceia care iti spun atunci cand gresesti si nu cei care iti canta in struna orice ai face. :)

1 comment:

  1. Din sezlongul meu de pe veranda, cu picioarele inrucisate pe balustrada ei, cu palaria peste ochi (imagine de film american cu actiune in desertul Arizona), stau si privesc lumea (blogosfera). Ma astept, din cind in cind, sa ma trezesc cu vreo tigaie, chiar nimerindu-mi scafirlia si facindu-mi din palarie ozn, venita din interior :
    - Stai toata ziua si nu faci nimic ! Nu spargi si tu niste lemne pentru foc (lemne sparte am destule, si ma intreb de fiecare data cind o patesc: ce dracu sa faci cu atitea lemne pentru foc pe caldura asta ?).
    Mi se perinda prin fata ochilor (nu v-am spus ca stau linga road ?), cu masini de tot soiul, o menajerie intreaga: pantere si tigrii gata sa te sfisie, caini asemenea, (dulai sau potai tinute in lesa de stapinii lor), elefanti tropaitori in turma (cine a
    mai vazut in Arizona elefanti?), si tot felul de sacali si vulpi lovite de turbare.
    Din cind in cind mai trec si oameni. Da, da ! Oameni adevati. Oameni cu care mai poti sa schimbi o vorba.
    Din ceeace vad retin cite ceva ca sa arat si nepotilor (naivul de mine, inca mai cred ca nepotii sunt necunoscatori de asa ceva !).
    Totusi .... Cind o voi face, daca o voi face, voi trimite doar linkuri. Daca simt ca mai si trebuie sa adaug ceva, voi adauga .

    ReplyDelete