Sunday, August 30, 2009

No comment

De cateva zile primesc niste e-mailuri cam ciudate. Nu le-am mai vazut pana acum, le citesc si ma lasa cu gura usor intredeschisa (asta ca sa nu spun cascata). Suna cam asa:

Get your Diploma today
No Exams! No Study! No Classes!
Prestigious University
Please Call 913*562-0421 For More Info

Your Education Advisor,
Sonia


Si bineinteles ca nu lipsesc mentiuni de genul :
Do Not Reply to this Email. We do not reply to text inquiries, and our server will reject all response traffic. We apologize for any inconvenience this may have caused you.

Nu-mi aduc aminte sa fi solicitat in viata mea asa ceva, pe Sonia nu o cunosc (adica o cunosc dar nu e aceeasi), dar partea cu no exams! no study! no classes! la o facultate care mai e si prestigioasa pe deasura suna tentant. Nici macar click-click pe bulinute nu pare ca trebuie sa stiu sa fac, precum la alte universitati dintr-astea acreditate, nu dau nume, nu de alta dar habar nu am cum il cheama pe ala care le-a acreditat (si nu sunt nici blonda).

Poate mi s-a stricat casuta de e-mail si ar trebui schimbata :D


No comments:

Post a Comment