Thursday, June 11, 2009

Avem cultura la jumatate de pret

Editura Humanitas. O taraba ambulanta.
Avem cultura. Cine mai doreste, cine mai pofteste...? Cultura cu doar 9.99 lei. Pleci in vacanta? Ia si cartile cu tine, poate iti folosesc. Nu rata promotia verii. Numai astazi, numai pentru tine!!! Cumperi doua, primesti trei!

Ionele....auzi ma ca se vinde ceva. Hai si noi sa vedem ca cica e cu reducere.

- Ce se vinde aici doamna?
- Carti domnisoara. Ce anume stil v-ar interesa? Poate va pot recomanda ceva.
- Carti? Hmm... Una cu multe poze as vrea, cu tinute ce se poarta vara asta, ca deh, trebe sa fiu si io in pas cu moda. Altfel nu ma mai iubeste Ionel.
- Revista vreti sa spuneti. Noi aici tinem doar carti. Si majoritatea n-au poze. :(
- (dezamagire) Dar eu n-am timp sa citesc carti. Eu trebuie sa ma ocup de mine. Doar v-am spus ca trebuie sa arat bine pentru Ionel. Si nici n-am unde sa le tin.
- Cum unde, in biblioteca.
- Da ce credeti ca mai e ca pe vremea dumneavoastra? Si daca as avea asa ceva cum ar arata toate cartile alea multicolore una langa alta la mine in casa?
- Asa e, nu mai e ca pe vremea mea....
Totusi, fata nu se indura sa plece fara sa-i faca o intrebare prietenului ei.
- Ionele...uite mah, doamna are carti. Si sunt la reducere... nu luam si noi cateva?
- Ce sa facem cu ele?
- Sa le citim, sa mai aflam si noi cum era lumea pe alte timpuri.
- Lasa ca-ti povestesc eu.
- Pacat...erau la reducere.
Pleaca.

Seara, dupa o zi intreaga de stat in soare, si doar cateva carti vandute.

Femeia strange cartile. Trebuie sa mearga acasa si are un gust foarte amar. N-a avut noroc azi. N-a avut noroc nici ieri si nici alaltaieri.
Ia cartile si le aseaza cu grija in cufar. A terminat cu asta isi spune.
Inchide bine cufarul.
Avem internet.

No comments:

Post a Comment