Wednesday, June 10, 2009

Primul Post

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 .... cine nu e gata il iau cu lopata.
Asa incepe jocul cu timpul. El se ascunde de noi , pana numaram la zece, si noi trebuie sa il gasim. Cand ii vine lui randul, se ascunde atat de bine inacat cu greu reusim sa ne intalnim cu el, iar atunci este mai mult intamplator. Si uite asa, timpul, este cel mai bun prieten si in acelasi timp cel mai mare dusman al nostru. E omniprezent desi nu intotdeauna tine cu noi. E singurul care pleaca dar si singurul care ramne.

Am decis astazi sa-mi fac un blog, de fapt am decis sa va fac un blog, pentru ca am auzit eu ca din cei 22.000.000 de locuitori ai Romaniei (din care multi sunt evident departe de tara) numai fabuloasa suma de 3.000.000 cumpara carti. Din acestia se pare ca jumate nu cumpara decat volume utilitare . Deci ramanem cu 7% oameni care cumpara carti. In acelasi timp 35% din populatie foloseste internetul iar acest procent este in crestere. Avand in vedere ca numele nu mi-e cunoscut si mai mult decat atat nu m-as putea inscrie in beletristica de voiaj ce rost ar fi avut sa scriu o carte?

Si pentru ca sa intelegeti mai bine, acesta va fi un blog despre frumos. Si frumos poate fi orice consider eu sau oricare dintre voi, asa ca orice comentariu este acceptat. Cati dintre noi au intrat intr-o sala de teatru? Si cati fac asta de atatea ori pe cat si-ar dori? Cati dintre noi se uita la emisiuni cu rating exploziv? Si cati rateaza un club de fitze?
Ei bine acest blog va fi o piesa de teatru in egala masura pentru noi toti. Aici fiecare are libertatea de a alege pentru el daca vrea sa fie spectator, artist, sau e prea obosit si merge la culcare. Toti insa, de la primul la ultimul, suntem atat scenaristi cat si atristi pe scena vetii.
Promit sa incerc, si sper sa reusesc macar pe jumatate, sa nu impart lumea in doua, sa nu arat cu degetul, sa acord tuturor prezumtia de capabilitate si sa ne tratez ca apartinand aceleiasi specii.

Asadar, acestea fiind zise, va doresc sa savurati mancarurile gatite cu drag special pentru voi pentru ca voi dragii mei sunteti cei mai de seama musafiri pe care ii am din intreaga lume.
Simtiti-va bine!

1 comment:

  1. bafta mare; acest prim text pare sa spuna ca vor urma altele interesante de citit :) n.

    ReplyDelete